Bloggportalen Statistik

söndag 28 april 2013

Besök hos morföräldrar och gammelmorföräldrar

Idag har Nils hälsat på sin mormor, gammelmormor, gammelmorfar, gammelmorbror och sin syssling Isak. Fullt upp för lilleman! Det märktes för han blev jättetrött hemma hos sin gammelmormor och lite kinkig och sen somnade han som en stock i bilen. Jag har lagt ut babywatchen i bilen för han sover fortfarande och jag ville inte väcka honom nu när vi kom hem.

Imorgon är det en ny vecka och det blir en riktigt kort arbetsvecka för min del för på onsdag är det ju röd dag och sen har jag tagit ledigt både torsdag och fredag, superhärligt! Och på fredag åker vi ju till Gbg och blir borta tills på söndag så det är en rolig vecka vi har framför oss.

Jag är sugen på att hyra en film till ikväll, igår hyrde vi "We bought a zoo" eller En ny start som den hette på svenska. Vi ligger efter i vårt filmtittande så vi har några filmer till på min "vill se-lista"..!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar