Bloggportalen Statistik

lördag 30 mars 2013

Tidig uppstigning

Idag ville Nils inte ha sovmorgon! Så vi har varit uppe sen 06:45 men han vaknade vid 06:00 så vi bar då in honom till vår säng. Men där låg han bara och torterade oss genom att bl.a. sparka Pontus i magen samtidigt som han låg och drog i mina ögonfransar, han tycker det är skitkul! Haha, skadeglad liten skrutt den där Nils :)!

Jag och Nils gick upp och åt frukost så fick Pontus sova vidare. Så nu sitter vi och kollar på Bröderna Fluff och nu verkar det som att Nils börjar bli trött.. Typiskt nu när man själv äntligen har piggnat till!

Idag ska jag plocka undan min vintergarderob tänkte jag, Nils får nog ha kvar sin overall ett litet tag till men förhoppningsvis så kan vi hänga undan även den snart.


1 kommentar:

  1. Precis sån är Otis! Han drar i läppar och kinder och har sig. Som tur var somnar han om efter en kvart, men då är jag ju klarvaken! Petter somnar utan problem

    SvaraRadera