Bloggportalen Statistik

söndag 3 mars 2013

Annorlunda dag!

Jag och Johanna började dagen med hotellfrukost på Scandic Elmia för vi hade en 2 för 1- kupong där. Sedan fortsatte vi vidare till Rosenlundsbadet där vi också hade en 2 för 1- kupong! Haha, rabattmammorna var i sitt esse idag! :) 

Vi plaskade i Äventyrsbadet, simmade några längder i motionssimmet och badade jaccuzzi samt bastu. Man kan även simma ut i en varm utomhuspool så det gjorde vi och passade på att få lite sol i ansiktet. Solen tog väldigt bra för jag blev alldeles fräknig. Jag har blivit så känslig för solen sedan jag var gravid, jag blir brun jättelätt nu för tiden! 

Efter besöket i badhuset så åkte vi till Dragon på A6 och åt en god lunch bestående av lax. Vi var verkligen vrålhungriga efter allt badande. Sedan skjutsade Johanna hem mig och här hemma så var Frida och Mathias på besök. De hade varit på 80-tals fest igår och övernattat hemma hos svärföräldrarna i Knohult. 

När jag kom hem så hade de precis varit ute på promenad med Nils och Pontus. Nils hade ramlat och skrapat upp sig lite i pannan stackaren. Men han hade inte blivit så ledsen som tur var. Han har ju ramlat några gånger nu utomhus så han kanske börjar bli van haha :) Han är ganska tålig vår lilleman och är aldrig ledsen någon längre stund.

Hotellfrukost!


Lunch!

Nils och faster Frida!

4 kommentarer:

  1. Hoooteeellfrukoooost dreggel dreggel! Jag och Petter ska upp till Sthlm i maj (och se bon jovi hihi, stackars Petter). Då ligger vi öe och jag ska äta ihjäl mig på frukostbuffen! Om

    SvaraRadera
  2. Texten blev konstig för den slutade skriva och gick inte ändra! Slutet skulle va om jag inte längtar ihjäl mig efter Otis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så skönt att få vara för sig själva en helg och bara rå om varandra! Jag tror det är bra för de små också att få vara för sig själva med sina mor eller farföräldrar.Men visst saknar man och tänker på dem typ heela tiden! :) hoppas ni får det roligt!

      Radera
  3. Jag tror också det är nyttigt! Jag sov aldrig borta som barn. Inte ens hos mormor och farmor, och jag var jätteblyg som barn! Skitjobbigt! Otis sov ju hos min mamma redan vid 4 månader, och är jättesocial!

    SvaraRadera