Bloggportalen Statistik

måndag 18 februari 2013

Tidseffektivitet :)

Haha, Pontus satt nyss och åt lunch i godan ro. Nils låg och sov. Då ringer Pontus alarm kl.11:45, där det står "Nils tandläkaren 12:00". Pontus flyger upp, rusar upp och hämtar Nils, klär på Nils i rasande fart och packar in Nils och sig själv i bilen och ger sig iväg och hinner i tid till tandläkaren, inte dåligt! Jag tror inte ens att Nils vaknade, stackars barn. :) Pontus har ju inte direkt ett fullspäckat schema på dagarna så det är ju lite komiskt att han glömmer de få saker han har inbokade. :)

Nils första tandläkarbesök gick bra. Nils ska börja med fluortandkräm nu sa de, hittills har han ju haft en fluorfri tandkräm. Sen gav de lite info typ som att de helst inte ska äta socker, inte småäta m.m.

För min egen del så är jag fortfarande krasslig, febern vill inte ge med sig ännu. Men det är iallafall bättre än igår, jag har inte lika ont i kroppen längre.

Nu åkte Nils och Pontus precis iväg för lite bebislek hemma hos Emma och Nellie, gissa om jag känner mig uttråkad här hemma i min ensamhet! Men, men så är det. Nu ska jag vila vidare och hoppas på att jag är frisk imorgon så att jag kan jobba.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar