Bloggportalen Statistik

fredag 15 februari 2013

It's friday!


Vi hade slut på Chai-latte och vanligt kaffe här hemma, så jag och Nils åkte en sväng till A6 för att fylla på förråden. Willys hade billigast, 46,50:- för de vanliga kapslarna.


Sen har vi lekt hela dagen. Vi har varit ute och Nils har fått springa av sig lite, och vi har kastat med lite snö. Han tycker det är skitkul när jag kastar upp snön i luften, ju högre upp desto mer skrattar han:) Nu ser man fram emot våren och att slippa alla kläder. Tänk vad skönt när man bara kan gå ut lite lättare klädda och inte bli blöta och kalla!


När Nils somnade unnade jag mig en Caramel Macchiato, inte helt fel. Jag funderar på om man skulle åka till något lekställe med Nils någon dag. Det där Monkeytown verkar vara mer för större barn. På A6 finns det ju ett mindre lekställe, finns det inte fler ställen som har detta? Typ mjuka mattor och kanske något rutschkana mm? Nu ska jag ta fram gjutjärnsgrytan och göra lite älggryta här hemma. Trevlig fredag på er alla!:)

MVH Daddy P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar