Bloggportalen Statistik

tisdag 5 februari 2013

Bagladyn Nils

Nils är om möjligt ännu mer förkyld idag. Han vill mest hela tiden sitta i famnen och det är ganska så kinkigt. :) Jag hade ont i halsen när jag vaknade idag så imorgon när jag är ledig får det bli kurerings-dag hemma. Egentligen så skulle vi åkt till Johanna och Vincent men det har vi fått ställa in tyvärr. Så tråkigt, jag hade verkligen sett fram emot att träffa dem! Vi får boka in en ny playdate snart.

Pontus ska åka till en vapenhandel i Torsbo så jag och Nils får kurera oss på egen hand.

Pontus har idag satt upp en sköld med det rådjuret som Pontus sköt förrförra sommaren då jag var med på min första jakt! Det är kul med troféer som man själv har minnen till! Då låg Nils i min mage så Nils var ju på sätt och vis också med och sköt det rådjuret. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar