Bloggportalen Statistik

tisdag 15 januari 2013

Puh!

Nu har jag kommit hem från ett långt arbetspass, ett riktigt roligt och produktivt sådant också! Nu ska jag ställa mig och baka till Nils kalas imorgon. Tårtorna gör jag imorgon när Nils sover lunch tänkte jag! Imorgon ska vi även på besök hos två förskolor ju så imorgon blir det verkligen en fullspäckad dag! 

Nu ikväll är det även visning i huset mittemot, ska bli spännande att se om det kommer något folk...! Vi får tjuvkika ut genom lamellgardinerna lite diskret haha :) 

Nils och Pontus har städat huset jättefint idag, vilket team de är! :) Och lagat biff stroganoff har de också gjort, inte illa! Standarden på mina matlådor den här veckan har ju varit under all kritik så det är dags för en förbättring! Men, det är ju så här de veckor då vi inte har matkassen, helt förlamade blir vi då haha :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar