Bloggportalen Statistik

söndag 20 januari 2013

Planlös dag

Idag har vi inte haft några planer alls, vilket är ganska skönt ibland. Jag har städat ur min klädgarderob a.k.a. det svarta hålet. En slutsats som jag drog under min städning av garderob var följande: 

*För att träna så lite som jag gör så har jag sjukt mycket träningskläder!! Jag vågar knappt skriva hur mycket träningskläder jag har men jag gör det ändå. Jag har 5 par träningsbyxor, 4 träningslinnen, 3 träningstoppar och 3 sportbehåar. 

Skälet till detta är att jag tidigare brukade (och brukar) köpa nya träningskläder för att få mer motivation till träningen, vilket fungerar ganska bra tycker jag! Något som jag tycker är superviktigt är att ha träningskläder som man känner sig bekväm i. Det värsta är ju när man drar på sig alldeles för små kläder som man går och drar i och känner sig allmänt obekväm i. 

På tal om träning, så ska jag nu iväg och träna. Dags för pass nr.4 av mitt nyårslöfte som ju är 50 träningstillfällen. :) Och det nyårslöftet känns bara mer och mer relevant för mig!

Så vackert det var ute idag på morgonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar