Bloggportalen Statistik

måndag 14 januari 2013

Ny kompis

Nu när jag kom hem och tog in posten så hade Nils fått ett fint kuvert. Kuvertet innehöll ett fint födelsedagskort som spelade Happy birthday och innehöll en 50 euro-sedel! Presenten kom naturligtvis från "gammelfaster" Katarina och Pontus kusin Natalie som bor i Paris, stort tack hälsar Nils och vi! :)



Nils och Pontus har varit ute i Knohult idag och Nils fick då träffa en ny kompis! En pojke i grannbyn till Knohult som heter Olle och är 10 månader gammal. Så nu har Nils två kompisar som heter Olle och det roliga är att de båda bor i varsin grannby till Knohult, vad är oddsen för detta? :)


Jag borde vara trött nu när jag har jobbat sedan 05:30 och steg upp 04:20. Dessutom var Nils uppe och härjade i natt ett flertal gånger men trots det så känner jag mig riktigt pigg! Mycket märkligt. 

Min läkare ringde i förra veckan angående mitt blodprov som jag lämnade för några veckor sedan. Han frågade om jag kände mig trött och jag sa att jag inte kände mig särskilt trött, men att det är svårt att säga egentligen eftersom jag är så van nu vid lite sömn. Han sa då att mitt värde ska ligga under 2 men att jag låg på 5,3. Så jag borde ha känt mig trött och att jag nu skulle öka min medicin. Det konstiga är att jag tycker att jag har känt mig pigg och har haft mycket energi! Men nu när jag har ökat min dos då så kanske jag blir värsta duracellkaninen, haha! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar