Bloggportalen Statistik

torsdag 10 januari 2013

Första arbetsdagen avklarad!

Nu är jag hemkommen efter första arbetsdagen på 13 månader! Det gick riktigt bra och jag känner mig full av energi! Men jag har en djävulusisk huvudvärk men det beror nog på att det var väldigt mycket att ta in så här under första dagen som dessutom var full med möten i princip hela dagen. 

Väl hemma möts jag av en glad son och en man som hade lagat en god gryta, bra där! :) Nu ska jag och Nils mysa i soffan, Pontus ska iväg och uträtta några ärenden. Nils och Pontus första dag ihop gick bra, och Nils hade sovit ända till 09:30!! Vilken lyx, Pontus får en härlig, utvilad föräldraledighet! :)

Nils fick givetvis följa med till kontoret! :)

Nyvaken Nils, 09:30!! :)

2 kommentarer:

  1. va gulligt att ha med en liten bild av nils till kontoret! Va kul att få sådant välkomnande hem! :-)

    milla

    SvaraRadera
  2. Ja, tur att dagarna går fort så man får komma hem och krama om lilleman! :) Det var tur att jag bestämde mig för att börja en torsdag, två dagar räcker ju att börja med när man har varit hemma så länge!

    SvaraRadera