Bloggportalen Statistik

onsdag 9 januari 2013

En era är över

Idag träffades jag, Johanna, Nils och Vincent för sista gången under min föräldraledighet. Så konstigt! Men vi ska inte överdramatisera, vi kommer ju ses fastän att jag jobbar såklart haha :). Men det är ändå en speciell tid i mitt liv som nu har nått sitt slut. 

Vi var hemma hos oss idag och vi åt lunch, fikade på fruktsallad och barnen lekte på lekmattan med oss i köket. Vincent har blivit så stor han med och han kan nu klappa händerna, säga mamma och han håller på och får sin andra tand! De blir stora så fort grabbarna, nu får tiden sakta in tycker jag. Egentligen skulle vi tagit en promenad idag också men det regnade och vi sålde ju iväg vårt regnskydd tillsammans med gamla vagnen och har ännu inte fått tummen ur att beställa ett nytt.




Pontus har varit iväg och jagat idag, och han har skjutit sig en bock! Grattis min man!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar