Bloggportalen Statistik

fredag 28 december 2012

Sjuktrenden fortsätter

Ja men jisses, ingen "jul" i helgen heller! Jag är dålig i magen igen och mamma och pappa är superförkylda. Så nästa lördag ska vi ses i Vaggeryd istället och till Knois kanske vi kan åka till imorgon om nu min mage samtycker. Min mage har varit känslig ända sen mitt kejsarsnitt, har det ett samband eller är det bara en slump undrar jag? Hur som helst så är jag förbaskat trött på att inte vara pigg! Nu ska jag gå ut och ta lite luft, det kanske får igång tarmarna lite.. :) 

Men viktigast av allt är ju att lille Nils mår bra och det gör han! Magsjukan var faktiskt ganska bra på ett sätt för då fick vi tillfälle att sluta med välling helt på natten och det har gått bra. Vällingen kräktes han ju av så han ju inte fått välling överhuvudtaget. På kvällen innan läggning har han fått gröt istället och det verkar som att han står sig på det bättre över natten. Idag vaknade han kl.10 på förmiddagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar