Bloggportalen Statistik

fredag 7 december 2012

Nya kunskaper

Det var supertrevligt igår på bh-partyt hemma hos Michaela! Jag var inte hemma förrän 22:30 och då låg hela familjen och sov så huset kändes helt öde så även jag kröp till kojs. 

På partyt fick jag jättebra hjälp med att hitta en bh som satt helt perfekt! Det var intressant att lära sig mer om bh:ar och framförallt att få veta vilken storlek man ska ha, jag har ju haft helt fel storlek, fram tills nu! Så denna fina bh fick följa med mig hem!
Mickan hade lagat jättegoda pajer som jag åt alldeles för mycket av så jag känner mig fortfarande mätt, tack så mycket för superb mat! :)

75E är min storlek numera! E låter ju helt galet, men satt som en smäck det gjorde den!

Utsikt över vår insnöade julgran från frukostbordet. Nils har börjat vakna tidigt på morgonarna nu, men somnar ju inte tidigare på kvällen för det :/, sömn det är inte Nils grej helt enkelt! :)
Nils vill aldrig ha på sig strumpor inomhus, jag tycker det ser så kallt ut men han tar av sig dem så fort dem kommer på! Visserligen har vi golvvärme men ändå, det är ju mysigt med strumpor! Men mys är inget för Nils heller, vill inte ligga under filt eller täcke, vill inte ha något gosedjur eller snuttis.. Men han gillar att kramas som tur är! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar