Bloggportalen Statistik

fredag 14 december 2012

Mysbralle-dag


Nu har Nils vaknat efter att han sovit nästan 3 timmar. Skönt för han! Vi sög ut allt hans snor innan han somnade, renbäddade hans säng och han hade precis ätit lunch, så bättre förutsättningar för att sova gott hade han inte! :) Jag har inte ens hört att han har hostat i sömnen, bra! Nu kanske vi snart kan få vara friska igen.

Jag har knatat runt osminkad iförd mysbrallor och myströja hela dagen. Ett starkt tecken på att jag är ur gängorna! Jag gör alltid i ordning mig annars, varje morgon. En princip jag har helt enkelt! I och för sig så är mina tånaglar målade idag så lite i ordning är jag iallafall haha :) 

Pontus har varit iväg och klippt sig, blev jättebra! Sen var han och inhandlade Alvedon, glass och bingolotter till uppesittarkvällen innan julafton. Det har blivit en tradition här hemma att dagen innan julafton äta räkmackor och spela Bingolotto, det blir fjärde året i rad! :)


Nyklippt make, tjusig sådan! :)


Nyvaken, utvilad liten plutt som äter mellanmål :)




Nils nya favoritintresse= Åka gåvagn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar