Bloggportalen Statistik

måndag 10 december 2012

Mr. Inte Pigg

Nils är jätteförkyld och har varit gnällig under natten så vi har fått försöka ge honom näsdroppar och alvedon i natt. Så vi missar sista gången på öppna förskolan, så tråkigt! Men om öppna förskolan öppnar direkt i början av januari så hinner jag gå en gång då innan jag börjar jobba... 

Johanna och Anders har fått magsjuka så vi fick ställa min och Johannas "dejt" imorgon och på onsdag, usch och fy för magsjuka! Hoppas ni blir bättre snart! Man får se det positivt och tänka att det är bra att vi blir sjuka nu så kanske vi får vara friska i jul.

Nu jobbar Pontus sina sista dagar, på torsdag är det första dagen på hans föräldraledighet! Så härligt för honom! :) Och härligt för oss för vi får ju vara lediga tillsammans nästan en hel månad eftersom jag har semester.

Men åh jag undrar hur det kommer bli att vara utan Nils på dagarna? Det är nog jättejobbigt de första dagarna kan jag tänka mig, sen vänjer man väl sig förhoppningsvis.

Nils har tittat på Teletubbies nu och somnade som en stock sen. Teletubbies fick Nils av Anton och Tyra och filmen är verkligen jättebra för småttingar! När Teletubbisarna vinkade och sa hej då så vinkade Nils tillbaka och han var så fascinerad av dem, han ville ta på dem på tv:n haha!



Förkyld men glad och busig ändå!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar