Bloggportalen Statistik

lördag 1 december 2012

God morgon helg!

Igår sov Nils på dagen mellan 14-16, ganska bra tid! Sen var det bus med pappa och sen med farmor och farfar på kvällen. Vid 21:30 åt Nils sin välling och sen gick vi upp och badade. 

Nils blir alltid så härligt trött efter bad så han somnade gott i sin säng. Tyvärr är det ju inte så bra för huden att bada varje dag, annars hade vi nog gjort det varje kväll, för bättre sömnpiller finns ju inte! 

Pontus var på afterwork igår och tackade av Erik som byter jobb i årsskiftet. Men han kom hem hyfsat tidigt för han skulle ju upp tidigt idag för att jaga. Nils vaknade 2 ggr inatt men var inte pigg som tur var så han somnade om fort, sen vaknade han 08:30, helt okej natt!

Och imorgon har jag blivit lovad sovmorgon, Pontus ska ta Nils på morgonen. Jag läääängtar! :) Nu ska jag och lilleman dammsuga, det behövdes såg jag idag på morgonen när solen lyste in och avslöjade dammet på köksgolvet. 

Sen kanske jag ska leta fram babypulkan som jag fick av en kollega förra året, det är dags för Nils premiärtur i pulkan, medan snön ligger kvar! Och nej, jag ska inte skicka ut Nils i ravinen med pulkan, jag nöjer mig med att dra pulkan efter mig. :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar