Bloggportalen Statistik

onsdag 5 december 2012

Försening

Jessie och Anders plan hade blivit ytterligare en timme försenat så mamma och pappa fick ta en lååång fika på flygplatsen. Skälet till att planet blev ytterligare försenat var att en passagerare vid bordningen hade blivit knäpp och börjat skrika och slagit till kaptenen m.m. Läskigt! Tur att människan inte kom på planet och fick utbrottet när de var uppe i luften! De fick sitta på planet och vänta i en och en halv timme innan de kunde komma iväg, roligare saker kan man ju tänka sig.. :)
De var inte hemma förrän kl. 01 inatt så jag kan tänka mig att mamma och pappa är lite möra idag eftersom de skulle jobba som vanligt idag.

Jessie och Anders hade haft dåligt väder de första 3 dagarna men hade haft jättefint väder de sista dagarna så de hade ändå blivit bruna och fina! Vi ska ses imorgon och äta lunch så får jag se alla bilder och Jessies bränna! Jag är blekare än blekast, det får nog bli lite brun utan sol för min del snart, jag hatar att vara så blek. Man mår ju så mycket bättre både invändigt och utvändigt när man får lite färg, så är det för mig iallafall.

Nu har jag äntligen lyckats få Nils att somna. Vi ska till Emma kl. 13 och jag ville verkligen att han skulle hinna sova lite innan så han inte blir övertrött och kinkig. Så nu får han ju sova en timme iallafall så borde han vara redo för lite bebislek sen! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar