Bloggportalen Statistik

onsdag 28 november 2012

Tidig kvällssorti för Nils

Nils somnade supertidigt igår kväll, redan 19:00! Det var första gången någonsin som han somnade så tidigt och han var verkligen supertrött. Sen sov han fram till 22 då han fick lite mer välling och sov sen till midnatt och då var han jättepigg! 
Men sen somnade han till slut men vaknade till och från under hela natten, så vi har sovit som krattor! Så nej, nattning 19:00 var inte så bra.. Jag får försöka senarelägga hans tupplur på dagen så han orkar vara uppe till 20-21 iallafall så borde han ju kunna sova bättre på natten.

Jag har haft ett presentkort jättelänge på Cervera som jag inte har använt. Varenda gång som vi har varit där och tittat så har vi inte kunnat bestämma oss för något. Men igår när jag och Nils var där så hittade jag denna fina ugnsform med handtag, så praktiskt! Den är fin även att ha som uppläggningsfat, så det kan vi använda den till på julafton då vi har "knyt-julafton" hemma hos oss. 

Sen köpte jag också en smart "grytvante". Jag är så trött på vår gamla äckliga grytvante så nu ska den hivas! Cervera hade även fina Cult julmanschetter till den Change-trean som jag fick när jag fyllde år, men jag får se om jag köper det senare kanske... Det var redan "juliga" manschetter till när jag fick den så det får nog räcka! :)

Om en liten stund så ska vi ut på promenad med Michaela och Olle, hoppas vi slipper regn men det ser ju bra ut just nu iallafall!
199 kr för ugnsformen, bra pris!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar