Bloggportalen Statistik

lördag 24 november 2012

Stormen Nils

Igår var jag på Jysk och köpte en jättefin förvaringsmöbel till toaletten på nedervåningen. Det var kampanj på just denna möbel så den kostade 349:- istället för 699:-. Jag lyckades även montera ihop den själv, utan några som helst defekter, jag ville ju överraska Pontus tills han kom hem så jag gav mig den på att lyckas själv haha! 




Nils och Pontus var i Knois hela dagen igår och Pontus hade bland annat jagat lite (otippat?) och Nils hade mycket kvalitétstid med sin farmor. Nils är ju expert på att ta fram allt som han tycker ser roligt ut och sprida det över hela golvet så såhär såg det ut hos farmor när stormen Nils dragit fram:



Igår kväll var stackars Nils för första gången hård i magen, och det kom bara hårda pluttar i blöjan (håll för ögonen Jessie;) ) men idag var det som det skulle igen som tur var, jag var annars beredd att få åka och köpa katrinplommon idag! :) 

Jag sms:ade nyss till Pontus och frågade om de skjutit något. Jag fick till svar "Ja en kille som heter Tommy". Äh..., jag hoppas att Tommy har skjutit ett djur och inte blivit skjuten själv haha! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar