Bloggportalen Statistik

fredag 30 november 2012

Runaway-Nils

Igår kväll åkte vi till A6 en sväng. Vi fikade och shoppade för våra Wrapp- presenter på Clas Ohlsson som vi fått av snälla Stina, tack tack! :) 

På fiket så ville Nils komma ner på golvet och så fort han nuddade golvet så stack han iväg, fort som en liten vessla haha! Jag mistänker att han brås på sin mor. När jag var liten så rymde jag ofta, som 3-åring rymde jag iväg till kiosken bland annat..! Så jag vet vad vi har framför oss. Nu för tiden finns det ju gps:er som man kan sy in i barnens jackor så att man vet var de håller hus, kanske inte så dumt :)

Skälet till att jag ville åka iväg på kvällen var att försöka hålla Nils vaken, och det lyckades ju! Så han somnade sen vid 21:30 och sov då fram till ca. 01:30 och var då ändå pigg men gnällig, trots att han somnade senare! Vi tog upp honom i sängen och han låg och rullade runt, klängde på oss, sparkades, nyptes och rev mig på näsan så det började blöda. Så idag har jag ett vacker långt sår på näsan! Vi började misstänka att han hade ont av tänderna så vi gav alvedon och då somnade han, efter en timmes kamp!

Så varken jag eller stackars Pontus som jobbar har sovit särskilt mycket i natt.. Jobbig fas som lilleman hamnat i, hoppas att den går över snart...



Haha! Nils blick säger mer än tusen ord..! 




En trött plutt som vill hem och sova


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar