Bloggportalen Statistik

onsdag 28 november 2012

Renskötaren Nils

Nu är jag och Nils hemkomna från stan sedan ett litet tag. Vi gick runt Rocksjön och fikade på Rosetten, börjar bli en klassiker! :) Sista halvan runt sjön så skrek Nils och Olle i kör haha, väldigt avslappnande promenad... Not! :) Nils sov i bilen dit och sov när jag la ner honom i vagnen. Han vaknade efter lite mer än halva promenaden ungefär när Olle tjoade till så då blev han rädd för det tror jag, Rädd-Nils is back! :)

På fiket bestämde sig Olle för att bajsa, och Michaela upptäckte till sin förskräckelse att hon glömt blöja men jag hade med mig en. Men sen kissade Olle igenom både blöja och byxa och där satt vi utan blöja! Så Michaela fick kila in på Maxi och köpa blöjor, hon skickade ett mess nu där hon skrev att Olle kissat ner hennes ben, skötväskan och halva toaletten på Maxi, haha! Den glamourösa sidan av föräldraskapet...! :)

Trevligt hade vi ändå och barnen hann ju ändå leka i barnhörnan ett tag innan blöjincidenten inträffade! :)

Visst ser Nils ut som en renskötare i sin kofta? :)



"Mmm, dom där bakelserna bakom disken ser goda ut..."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar