Bloggportalen Statistik

söndag 28 oktober 2012

Borta bra men hemma bäst!

Nu är jag hemma igen med min kära familj! Jag fick en liten stund i bilen med Nils innan han gick i däck och sover nu fortfarande, pappan har kört hårt med sonen! :) Jag får väcka honom nu så han sover i natt och nu måååste jag amma också innan jag exploderar! Jag har ju haft med pumpen och fick pumpa ur två gånger igår och 1 gång idag, så inte så ofta som jag behövde göra för några månader sen iallafall.

Natten till idag hade gått bra med Nils. Han åt inget på natten, fick lite vatten och nöjde sig med det! STOR framgång! Så i natt får vi köra vidare på samma linje och vara konsekventa! Nu är det slut med nattamaten! Håll tummarna nu för att vi lyckas.. Lilleman har haft ont p.g.a. tänderna så han har fått flytande alvedon för första gången och det hjälpte. Hoppas tänderna kommer fram fort nu så han slipper det onda. Men de fyra första tänderna är ju värst sägs det, sen gör resterande tänder inte lika ont... Hoppas att det stämmer!

Imorgon är det vardag igen men jag kommer nog ha kvar den goa känslan efter en fantastiskt rolig weekend lääänge! Jag lyckades koppla bort "mamma-Linda" väldigt bra tycker jag, men det känns som att det stod "Nils" typ överallt så jag ständigt blev påmind om min lille son hihi :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar