Bloggportalen Statistik

onsdag 31 oktober 2012

Ännu en lyckad natt

Inatt vaknade Nils vid 2- tiden som vanligt men fick komma upp i sängen och fick nappen och somnade då om. Vaknade 04:30 och fick då välling och somnade om sen gott och sov till 08! Lite tidigt med 04:30 för välling men förhoppningsvis kanske det blir senare och senare för varje natt!

Nu somnade Nils igen och kommer nog sova 2 timmar som han brukar. Han somnar ju fortfarande väldigt sent, runt 22- tiden. Men det borde nog gå att få honom att somna successivt tidigare så han inte behöver sova så mycket på förmiddagen! Ofta vill man ju iväg på någon aktivitet på förmiddagen och det blir ju så dumt då när han har sin sovtid.

Sen ska vi åka och handla och jag ska posta lite fler paket som jag sålt på Tradera. I oktober hade Tradera en sälj- tävling som jag var med och tävlade i. Den pågår under hela oktober och går ut på att man ska uppnå största procentuella ökning i upplagda och sålda objekt under oktober månad jämfört med september månad. Men det räknas från minst 5 objekt för att det ska bli mer rättvist. Jag hade sålt 8 objekt i september, så jag fick ju tävla lite i motvind! Men jag har sålt 43 objekt nu i oktober, mestadels DVD- filmer. Jag har ju så otroligt mycket dvd-filmer som jag aldrig kollar på och då kan man ju lika gärna sälja dem! Tävlingen avslutas idag och det utses 500 vinnare så förhoppningsvis lyckas jag knipa en av vinsterna! :)

Idag står det även hus-städning på schemat inför min födelsedagsmiddag med släkten på lördag!








Bild från igår hemma hos Nils mormor och morfar


Goggisar lära-gå-skor fr. 329kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar