Bloggportalen Statistik

torsdag 27 september 2012

Vaknat på fel sida?

Idag är Pontus ledig så han tog Nils idag på morgonen så jag kunde ta lite sovmorgon i lugn och ro. Men jag hörde att Nils var ganska kinkig på nedervåningen så det gick inte att slappna av ändå :). Nils blir bara kinkigare och kinkigare och till sist bara gråter och gråter han. Pontus kommer upp med honom och jag testar att amma honom och försöker hålla honom nere så han slappnar av för jag ser att han är supertrött. Han somnar efter en liten stund så jag lägger ner honom i spjälsängen men vaknar sen efter kanske 40 minuter och vaknar då skrikandes.. Jag går runt med honom och vaggar honom i famnen och sen helt plötsligt blir han som vanligt och vill ner på golvet och leka. Sen har han varit som vanligt resten av dagen! 
Mycket märkligt, så har han aldrig gjort innan. Måste vara förkylningen som fortfarande hänger i?



Dagens Nils :)

I eftermiddag så åker Pontus och Nils ut till Knohult och är där under kvällen. Jag ska till Emma på Pompdelux- party, ska bli jätteskoj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar