Bloggportalen Statistik

måndag 17 september 2012

Kycklingsallad, bakning, gym och fikabesök!

Stackars Pontus var lite bakis igår efter festen i lördags så i sann dagen efter- anda så fick det bli hämtmat från Max till lunch. Jag tog en kycklingssallad som var så sjukt god!! Den kommer lätt beställas fler gånger!


Efter lunch så påbörjade jag mitt storbak (kan man säga så?), jag bakade snickerskakor och "chokladhavrekakor". Jag behövde ju några som försökskaniner så vi bjöd hem Per och Jenny på fika. Innan de kom så hann jag med ett besök på gymmet. Första och enda gången den veckan tyvärr! Men förra veckan gick som tåget och det fanns verkligen ingen tid för gymbesök. Förhoppningsvis kan jag komma iväg fler gånger denna vecka!



Per och Jenny kom hit vid sex och de godkände mina kakor tack och lov så nu kan jag servera dem med gott samvete på onsdag då det kommer hit massa fikasugna mammor och bebisar (fast bebisarna får ju ingen kaka, dock kanske banan! :). 

Per och Jenny flyttar till Värnamo till helgen, Pontus ska hjälpa dem med flytten. Tråkigt att de flyttar så långt bort men vi får åka och hälsa på och sover över i deras nya hus! Det är ju kul också med kompisar som bor på andra orter för då får man se lite annat än annat bara sin egna stad, man får se det så :)




Nils fick hoppa med Per och det tyckte han var skitkul! Mamma och pappa orkar ju inte hoppa så länge så lilleman uppskattar när andra orkar hoppa med han lite då och då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar