Bloggportalen Statistik

fredag 14 september 2012

Hopp, hopp!

När vi var hos Johanna sist så fick vi låna med oss en hoppgunga hem för de hade två! Vi har ju inte vågat använda nån tidigare för det ser lite läskigt ut tycker jag, den ser ut att sitta så löst liksom! Men nu är den upphängd och jag har provhängt med hela min tyngd och den sitter ju som berget så nu har Nils fått provhoppa och han tyckte ju det var hur kul som helst! :) Så jag får sluta vara så orolig för allt och låta lilleman ha kul i hoppgungan! :)




När Pontus kom hem från jobbet igår så åkte hela familjen ner till stan, det var jättefint väder så då passade ett besök i city bra! Pontus gick till banken och löste in en check, vi hade råkat betala samma räkning två gånger haha :) och medans han var på banken så gick jag och Nils till New Yorker och hälsade på Jessie. Som vanligt när Nils träffade Jessie så sken han upp som en sol! :) 

Sen gick vi och fikade på Malmborgs konditori, det fick bli spenat- och fetaostpaj med café latte!



Efter fikat gick vi till Polarn och Pyret för vi hade fått ett presentkort där. Vi inhandlade en varm och go mössa med reflex och två par halkstrumpor till lilleman! 


Sen åkte vi hem och Pontus drog på sig jaktkläderna och åkte ut i skogen för jakt. Jag och Nils hoppade i hoppgungan, (eller Nils rättare sagt), sedan kollade vi på Kockduellen och sen tog jag och lilleman ett mysigt bad ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar