Bloggportalen Statistik

fredag 28 september 2012

Fynd!

Nu kom precis pappa och han hade med sig en tröja som jag har vunnit i en budgivning på Vaggeryd- butiken Koola Kidz- hemsida. Jag budade 65:- och vann denna söta Name It- tröja som kostar 130:- så det var verkligen ett fynd! Eftersom pappa ändå skulle hit så kunde han åka förbi butiken i Vaggeryd och hämta tröjan. 

Kul när butiker har budgivningar på sina hemsidor, då kan man verkligen göra ordentliga fynd! På tal om budgivningar så har jag en del auktioner som går ut på Tradera imorgon och på söndag, se efter om det är något som ni är sugna på! Bland annat har jag ute en Bamse-body för tjej som jag köpte fel till Nils i tron om att det var en kill-body haha! Han blev ju dock väldigt söt i puffärmar haha! :) Mitt Tradera: http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?alias=Lindasmurf




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar