Bloggportalen Statistik

onsdag 29 augusti 2012

Livsstilsmässa och seans!

Min goda vän Johanna ringde mig förra vecka och undrade om jag ville följa med henne och hennes syster på seans. De har gått på det tidigare och jag var nyfiken på vad det var för något så jag ville gärna hänga på! Det är en livsstilsmässa i Huskvarnas folkets park nu i helgen som kommer och i samband med detta så håller Jörgen Gustafsson, som har varit med/är med i Det okända, en storseans mellan 16-18 på lördag. Seansen har temat: "Med budskap från vänner och släktingar". 2 timmar alltså så jag hoppas verkligen att det inte blir långtråkigt! Jag är ju lite rastlös av mig så det här kan ju gå hur som helst. Kanske inte helt uppskattat om man ska sitta tyst och jag börjar trumma med fingrarna på golvet eller nått :) 

Till seansen skulle man föranmäla sig så det har vi gjort och fått en bekräftelse på att vi har fått plats. På själva livsstilsmässan så kan man bl.a. få lära sig mer om/testa på hypnos, meditation m.m. Eller lite mer udda saker som att lära sig tala med djur eller fotografera sin aura! :)

Här hittar ni mer info om mässan:
http://www.livsstilsmassan.info/

Jörgen Gustafsson



Igår på öppna förskolan fick vi titta på en film som handlade om mat för bebisar. En kvinna från BVC var även där och vi fick ställa frågor till henne om att börja med mat för bebisar. Det var bra info men det mesta visste vi ju redan eftersom vi redan börjat med mat. Nu går vi ju i 4-8 månaders gruppen så det var ju bra info för de mindre som ännu inte börjat med mat! Snart ska vi ju börja i gruppen för 8-12 månaders bebisar, sista gruppen *snyft*! Sen är det tillbaka till verkligheten! :)



Igår var jag och Jessie och åt middag på Pescadores på Tändstickområdet. Räkfrossa blev det och stället var himla mysigt, kommer absolut bli fler besök hit!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar