Bloggportalen Statistik

lördag 7 juli 2012

Operation plattsättning dag 2!

Plattsättningen går framåt! Igår blev underlagsarbetet färdigt så nu i morse kunde de börja med själva plattläggningen. Igår bjöd vi på smörgåstårta som vi köpt på Ica i Kaxholmen. Jag hade fått tips om att deras smörgåstårta skulle vara jättegod och det var den verkligen! Det var lätt den godaste smörgåstårtan jag någonsin ätit! Så till Ica i Kaxholmen kommer vi att återvända till fler gånger, det kan jag lova :) Pontus, Ulf, Timmie och Rolf jobbade till sent igår så efter att vi ätit så åkte jag och Nils hem till Jessie för hon var gräsänkling igår kväll och idag åker hon och Anders till Kroatien så nu ses vi inte på en vecka. Anders har ett gammalt 8- bitars Nintendo spel hemma som vi spelade igår, jag fick såna flashbacks från vår barndom när vi spelade Super Mario på gammalt vis :)

Jessie har ju varit sjuk någon vecka nu och när jag frågade Jessie under vår middag i onsdags kväll vad hon hade har för åkomma egentligen så svarade Jessie: "Jag har en infektion i min host-tarm" Haha! Aldrig hört talas om host-tarmen innan :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar