Bloggportalen Statistik

lördag 21 juli 2012

Fredagsmys i trevligt sällskap

Hämtade bilen på verkstaden igår, det var bara lilla servicen som gjordes så det kostade inte mycket men ändå 2800!! Tycker det var lite väl dyrt för bara lilla servicen! Nu dröjer det ett gäng mil tills nästa gång, men jag tycker alltid att det går så himla snabbt mellan gångerna! Vi åker alldeles för mycket bil! :) Nu har vår stora bil gått mer än 25500 mil! Det är ju en diesel så då är det ju inte så farligt mycket mil iallafall jämtför med en bensindriven bil, men ändå! Vi ska börja spara nu till en ny bil, vi behöver ju en ännu större än den vi har idag. Nu får vi ju bara in barnvagnen i skuffen och thats it. Gott om utrymme är det vår nya bil behöver ha! :)


På eftermiddagen åkte jag, Pontus och Nils till Rosengallerian i Huskvarna och kikade på reans barnkläder på Lindex och Kappahl. Vi hittade en fin body för 50:- och en mössa för 35:-. Sen storhandlade vi på Willys för de hade erbjudande på Libero- blöjor, man fick 3 paket för 216 kr. Och vi hade en rabattkupong från Libero på 60 kr så vi betalade endast 52 kr per paket, ordinarie pris 108 spänn! Det är en bra affär tycker jag! Vi köper ju alltid på oss blöjor när det är erbjudande så nu har vi blöjor ända fram tills Nils är typ 1,5 år haha :)



Sedan åkte jag och hämtade Jessie och vi åkte till A6. Jessie hittade lite kläder och jag shoppade för mitt presentkort på Åhlens, köpte bl.a. en salladsslunga som jag velat ha länge!
Sen åkte vi hem till oss och Erik var hemma också. Pontus hade lagat mat till oss alla, jättegod fläskfilé med rostad potatis och b-sås!
Sedan spelade vi Bezzerwizzer resten av kvällen, trevlig och mysig kväll trots allt regnande! 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar