Bloggportalen Statistik

söndag 20 maj 2012

Gårdagen

Igår hämtade jag mamma och pappa på Landvetter kl. 03 på natten så jag var inte hemma i säng förrän 06:00. Men Pontus matade Nils med mjölk som jag pumpat ur så jag fick sova i ett sträck ända till 12, skönt! 


Mamma och pappa hade haft det bra på Cypern, men de var inte särskilt nöjda med servicen på Apollo. Den informationspärm som fanns på hotellet om avresetider m.m. var inte uppdaterad så de visste inte vilken tid som bussen skulle plocka upp dem  på avresedagen. De ringde ett servicenummer som Apollo hade och då svarade en tjej som sa att hon låg och sov (!) men det fick veta när bussen skulle komma till slut. De var annars nöjda med hotellet och så men nästa gång reser de med Fritidsresor igen som de brukar. Jag har rest men många olika charterbolag men tycker också att Fritidsresor är bäst.

När jag hade vaknat igår så åkte vi till Bergmans möbler och shoppade för vårt presentkort som vi fick i bröllopspresent. Dessa finingar köpte vi:
En bänk till hallen med bra förvaring under sitsen.

En skänk till köket


Sedan åkte jag iväg på trivseldag med avdelningen på jobbet.Vi grillade och tävlade lagvis i olika grenar, det var supertrevligt!
Sen åkte jag hem till lilla familjen och jag och Nils somnade gott tillsammans i soffan :) Borta bra men hemma är ju absolut bäst! :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar