Bloggportalen Statistik

söndag 4 mars 2012

Jag som bebis vs Nils som bebis!

Jag tittade igenom mitt gamla fotoalbum från när jag var liten bebis! Roligt att se att jag låg i samma vagga som Nils har nu! :) Vi var ganska lika jag och Nils!
Jag för cirka 28 år sedan:

Nils i samma vagga 28 år senare, häftigt! :) :

Jag tränar på golvet i vårt gamla hus på Torsbo i Vaggeryd:

Nils tränar på golvet hemma i huset på Cajos väg:

Jag sitter i babysittern:

Nils i en lite modernare babysitter:


Idag var vi ute en sväng och hälsade på i Knohult. Passade på att ta en promenad ute i det fina vädret, nu är det verkligen vår på gång, härligt!

Nils i björndräkten som han fick av moster Jessie:


2 kommentarer:

  1. Vilken gullig liten björn!=)

    SvaraRadera
  2. Ja, så söt så! Till och med en liten svans har han :)

    SvaraRadera