Bloggportalen Statistik

lördag 18 februari 2012

Lördag!

Igår fick vi inte så mycket gjort som vi hade hoppats på men rullgardinerna i barnrummet är på plats och nya skötbordet är ihopmonterat! Nils invigde en av våra babysitters igår och gillade den skarpt! Han gillade nog att han kunde gunga sig själv tror jag :)


Idag har det verkligen varit ruggigt väder med regn och blåst! Fördelen är ju att snön smälter och vi kommer förhoppningsvis närmare våren! Jag har fått en del gjort idag iallafall förutom ordinarie hushållsuppgifter och packat upp hela 4 flyttlådor från garaget, alltid något :) Jessie var idag forfarande sjuk och kunde inte komma men Madde kom förbi och fikade så jag fick lite social stimulans iallafall! :)


Imorgon hoppas jag på bättre väder så vi kan komma ut på en långpromenad! Jag ska försöka komma ut på en långpromenad varje dag har jag lovat mig själv, jag har ju fortfarande en del extravikt som jag vill bli av med! :) Det är bra att promenera här i Huskvarna för det är ju backigt överallt så man förbränner ju en del kalorier :) Här är en bild från utsikten på gårdagens promenad:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar