Bloggportalen Statistik

onsdag 7 december 2011

Aaahh!

Nu har min kropp börjat binda vätska, jag fick en chock när jag bytte om innan och såg mina fötter!! De såg ut som två blobbar! Usch, läskigt!

I morse så var jag och Pontus på kontroll på MVC och allt såg bra ut med bebisens tillväxt och bebisens hjärtljud. Bebisen har nu fixerat sig helt med huvudet nedåt! Mitt urinprov visade spår på protein och mitt blodtryck hade ökat lite så jag måste lämna prov igen på måndag för att se så att det inte förvärras för då kan det vara tecken på havandeskapsförgiftning och då måste man eventuellt starta igång förlossningen tidigare eftersom bebisen inte får så mycket näring som den behöver då. Mina svullna fötter och händer kunde vara kopplade till detta också.
Vi får hoppas att allt ser bra ut på måndag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar