Bloggportalen Statistik

torsdag 24 mars 2011

Snart helg!

Oh boy vilken stressig dag det har varit på jobbet, rekord i att vara på många ställen samtidigt :)
Imorgon är det fredag, ska bli härligt! Igår var jag på Zumba! Guud va jag tycker det är kul, det passar mig jättebra! Det enda är att jag får ont i fötterna av mina nya skor, tror de sitter för hårt för efter ett tag så börjar det sticka i fötterna precis som att de inte får blod. Så efter halva Zumba- passet så får jag ta av mig och köra barfota och det funkar ju bra också :)

På lördag är det dags för Spinn of Hope på Friskis och Svettis och vi ställer upp med ett lag från jobbet. Det går ut på att varje lag håller igång en spinningcykel i 12 timmar så vi kör 1- timmas pass var.
Det kostar 1500 per lag som jobbet betalar och allt går till välgörenhet, Barncancerfonden. Målet är att samla ihop minst 1 miljon kronor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar