Bloggportalen Statistik

söndag 13 mars 2011

Skön söndag!

Idag så var min älskling hemma på morgonen/förmiddagen för en gångs skull så vi satt och åt en lång frukost och sedan åkte vi upp till A6 för lite shopping. Normalt så är Pontus alltid borta på helgerna för att han brukar jaga då. På A6 hittade jag ett par jättesnygga stövlar på Din Sko, de kostade endast 299 :- på rea, me like! Så här ser de ut:
Kul med en annan färg än svart, som jag annars alltid köper! Sedan mötte vi upp Frida och Mattias och gick och käkade på ett litet mysigt fik på A6. Jag var duktig och åt kycklingsallad och lyckades motstå alla mumsiga bakverk! Sedan begav vi oss hemåt för Pontus skulle åka och jaga och jag åkte upp till syrran och hjälpte henne med flytten. Nästa helg ska vi försöka få det mesta klart. Min gamla säng la jag ut på Blocket igår, hoppas någon köper den för det är ju synd att slänga den. Såhär ser den ut:
Jag la ut den för 900 :-, det tycker jag ändå är prisvärt! Jessie fick 1500 för sin soffa och 700 för sitt köksbord, inte dåligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar