Bloggportalen Statistik

onsdag 8 januari 2014

Dålig dag

Usch, inatt hade jag nog en av mina sämsta nätter någonsin! 
En hemsk halsbränna, ont i höfter/rumpa/framtill, genomsvettig och febrig. Sov inte några längre stunder i sträck. Och nu har jag ont i hela kroppen, bränner i musklerna, mår illa och är galet trött! Nils är hemma idag så han tycker nog inte att mamma är så jätterolig att vara med! 

Men däremot så har han fått fria tyglar att leka i duschen med massa olika köksartiklar och han har kollat på Bilar, så han är nöjd ändå hihi :) Tur att han är bra på att underhålla sig själv!
Imorgon är det dagis igen tack och lov så då får jag förhoppningsvis sova lite mer, jag sover ju som bäst efter att Nils och Pontus gått och det inte är så förbaskat varmt i sängen.

Suck, nu ska jag ta itu med matlagningen, det känns som att jag ska ta mig igenom ett maratonlopp ungefär! Sen ska vi sova middag, ack så skönt! 
Sen kommer Nils farmor kl.15 när jag åker till frisören.

Så slut på klagandet, dags att göra lite nytta. :)


1 kommentar:

  1. Usch va hemskt du har det! Men snart är det över!! Snart luktar du på mjuk bebis med len hud! *pepp pepp*

    SvaraRadera