Bloggportalen Statistik

tisdag 17 december 2013

MVC v.36

Besöket på MVC gick bra! Alla värden såg bra ut och min yrsel trodde barnmorskan berodde på att jag inte åt tillräckligt ofta och jag hade gått ner i vikt sedan sist. Jag har inte haft så stor aptit det sista och nu när vi går och lägger oss redan vid 19 på kvällen med Nils så blir det ju många timmar utan mat. Och havregrynen jag petar i mig blir man ju inte fet av direkt :) Så nu ska jag bättra mig och äta mellanmål med Nils så slipper jag förhoppningsvis yrsel.

Vi skrev även en sammanfattning till förlossningen, under punkten "Smärtstillande" så skrev jag: "Ge mig allt ni har!" haha :)

Det är en liten myspojke här hemma idag, Nils sitter fastklistrad vid mig hela tiden och klappar på mig och pillar i håret hihi :) Det är minsann inte ofta han är så pass mysig, så det gäller att ta vara på dessa mysstunder :)

Vet dock inte hur jag ska lyckas laga mat när Nils vägrar sitta själv, hmm..! Jag får nog muta med favoritfilmen Bilar 2!


1 kommentar:

  1. Gör storkok på spaghetti och köttfärssås. Jag äter det flera dagar på raken eftersom jag absolut inte hinner laga mat, men tycker det är gott så jag är nästan alltid sugen på det! Det finns ju ärtsoppa på tub som går snabbt att värma också.

    SvaraRadera