Bloggportalen Statistik

måndag 16 december 2013

Märklig yrsel

Igår kväll blev jag plötsligt yr och det höll i sig även när jag la mig ner i sängen. När jag blundade så bara snurrade rummet, väldigt märkligt! 
Då fick jag också förvärkar så det kändes som ryggen skulle gå av, min vän TENS hade varit guld värd då men den stod nere på matsalsbordet, och det avståndet hade lika gärna kunnat vara på andra sidan jordklotet. 

Förvärkarna släppte ganska fort men yrseln var kvar tills jag somnade. Halsbrännan har ju hållit sig borta ett tag men har nu kommit tillbaka värre än nånsin. Så jag ligger högt med huvudet och knaprar havregryn, men det är nästan så jag kräks av halsbrännan. Fy tusan! Idag är jag fortfarande lite yr och det är lite svårt att fokusera blicken på något vis. Jag har tid hos MVC imorgon så jag får fråga dem då vad det kan bero på. Jag läste att det kan bero på järnbrist men jag äter ju både Neferix och dricker blutsaft så det borde verkligen inte vara det. Får se vad de säger imorgon!

Mor och far var här och hälsade på igår och vi fick presenter som de köpt med sig från Kap Verde! Nils fick en t-shirt, en söt uggle-väska och en typ av maraccas som han gillade skarpt! :) 

Nu ska jag njuta av min första lediga dag! Nu väntar hemmafru- livet ända fram till den 1 mars 2015, helt galet lång tid! Sen får Pontus ta vid och vara hemma till augusti 2015, känns som om det är väldigt långt in i framtiden :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar