Bloggportalen Statistik

fredag 2 november 2012

Sandlåda

Nu kom Pontus hem och hade med sig sandlåde-sand som han hämtat hos Erik och Frida. Han hade också varit förbi hemma hos mamma och pappa och hämtat trall att bygga sandlådan av. Så nu ska Nils få en egen sandlåda jämte soldäcket, blir perfekt till våren och sommaren!

Jag har ont i ryggen nu efter en heldag med städning och matlagning. Jag har städat ut stora garderoben här nere och den där uppe, torkat rent alla lister och dörrar, städat ur kökslådor och organiserat om, plockat undan alla sommarkläder/skor, gjort desserten till imorgon, lastat in bilen med skräp (nackdelen med sopsortering...), sopat rent uteplatserna, dukat matsalsbordet, diskat och plockat in glas som jag fått av mamma och tvättat alla sängkläder + 2 fulla maskiner till.. Klockan 22 ska jag stoppa in steken i ugnen som sedan ska stå där inne i 12 timmar! Men nu ska jag ta fredagsmys och känna lugnet! Imorgon ska jag bara... fylla år! :)

Mysig fredag till er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar