Bloggportalen Statistik

fredag 2 november 2012

Middags- förberedelser

Nu har de kommit igång med att bygga planket mot vägen bakom blivande grannarna mittemot. Vi hör ju inte så mycket från vägen nu längre efter att husen mittemot kom upp, men för blivande grannarna blir ju det planket guld värt. Jag tycker att de borde stå för ett plank längs med ravinen på vår baksida också, den är ju superbrant och den vill man inte att Nils ramlar ner i! Vi ska ju bygga någon typ av staket men ett plank hade varit bättre, men det kostar ju för mycket att bygga själva.. Kanske ser det bättre ut med ett staket i och för sig, ska börja kolla på lite olika typer av staket nu snart tänkte jag!




Nu ska jag göra morgondagens middagsdessert tänkte jag och till den har jag för första gången i mitt liv inhandlat en vaniljstång! Smidigt att kunna göra desserten redan dagen innan och den blir till och med godare dagen därpå, vad det blir får ni se imorgon! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar