Bloggportalen Statistik

torsdag 18 oktober 2012

Sömn!

Igår somnade Nils vid 22:45 och sov till 02:30 då han ville äta. Sen sov han ända 07:30 då han fick välling! Jätteskönt! Nu ska vi bara försöka få Nils att somna tidigare kvällen.. Han är ju väldigt "svårstyrd" när det gäller hans sovtider...! Han sover ju 2 gånger på dagen, så om man kan hålla honom vaken så han inte sover på eftermiddagen så borde han ju somna tidigare på kvällen. Jag får försöka vänja honom successivt och väcka honom på eftermiddagen tidigare så han inte sover så länge. 

Jag börjar känna mig lite stressad över att få honom att sova hela natten för snart börjar jag ju jobba och då måste han sova han på natten! Mm, vi får se hur det blir med det..! Som tur är så har jag mycket semester kvar att ta ut så jag ska mjukstarta på jobbet med att ha semester varje onsdag fram till april. Kan nog vara klokt att göra så!




Nils invigde puffen igår, han gillade den starkt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar