Bloggportalen Statistik

torsdag 16 januari 2014

Hemgångsdax!

Åh, alldeles strax ska vi få åka hem!! Jag kan knappt bärga mig, jag saknar Nils så himla mycket och jag längtar så tills han får träffa Linnéa! 

Jag börjar nog hamna i "baby blues"- fasen för jag kan börja gråta för ingenting. Räckte med att se kortet på Nils i JP, t.ex. Och när jag tänker på hur bra allting har gått och hur lyckligt lottad man är! 

Dagen innan vi kom in på förlossningen så föddes 13 bebisar så då var det riktigt fullbelagt, hade det varit dags för oss då så hade vi fått åka till Eksjö, och det hade man ju inte varit så pepp på. Det var ju nästan fullt på BB när Linnéa föddes så Pontus fick ju inte sova över. Vi hade samma otur förra gången. De borde köpa in ett gäng billiga tältsängar eller till och med luftmadrasser som man kan lägga jämte sängen så pappan åtminstone kan få stanna första natten tycker jag.

Nu ska jag väcka lilla prinsessan och göra oss i ordning för hemfärd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar