Bloggportalen Statistik

lördag 11 januari 2014

Fixande och donande

Nils och Pontus har åkt ut till Knois för Pontus var tvungen att slakta rådjuret som han sköt förra helgen. Jag passar på att fixa med lite bebisprylar. Organiserat bebiskläder, gjort i ordning skötbordet på övervåningen och har fixat lite i bebisrummet. Jag har även mailat till Nils dagis, de ville ha lite bilder och veta vad Nils har lekt med och gjort under sin julledighet och sen ska de använda det till projektarbete. 

Gravidrapport:
Jag har nästan samma "symptom" som när jag var höggravid med Nils. Jag är dålig i magen, (men bara på nätterna konstigt nog då det blir några toabesök), mycket cravings på kolhydrater, mycket ont i fogarna, sjukt jobbig halsbränna särskilt vid läggdags och mina bröst läcker som såll! Enda skillnaderna som jag tänkt på är att jag mer ont/foglossningar i blygdbenet denna gång än vad jag hade med Nils och denna gång har jag inte myrkrypningar i benen, vilket jag är väldigt tacksam för!! Det var sjukt jobbigt kommer jag ihåg!

Nu ska jag dricka lite kaffe och titta i nya HM-katalogen, men jag känner mig ju inte jätteinspirerad när det kommer till kläder och man sitter fast i den här jättekroppen! Så någon klädbeställning lär det inte bli, det spar jag till senare :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar