Bloggportalen Statistik

söndag 14 juli 2013

Ännu en solig dag

Idag har vi fått en ytterligare solig dag, om än lite molnigare. Igår var Jessie här på dagen och åt lunch med oss och sen solade och badade. 

Jag försöker få lite sol idag också för jag är ju blek som en isbjörn. Jessie och Pontus retade mig igår för att jag smörjde in mig med solskyddskräm stup i kvarten, och menade på att det då inte är så konstigt att jag inte blir brun. De använde olja, och blev mycket riktigt ännu mer bruna. 

Men jag är extra känslig mot solen nu när jag är gravid och under förra graviditeten fick jag vita pigmentfläckar när jag solade och det vill jag helst inte få igen! Så jag kör på min solskyddskräm och får leva med en "vit sommar", i flera bemärkelser.. ;)

Nils sover fortfarande, han hade en tuff förmiddag då han bland annat "klippte" asfalten, hela vägen ner till stora vägen och tillbaka. :)







1 kommentar:

  1. Jag fick också solfläckar förra graviditeten. Nu har jag 50 i ansiktet och smörjer 10 resten av kroppen. Jag är jättebrun ändå, men nästan inga solfläckar! En under ögat, men den kan jag leva med! Förra året hade jag mustasch :-)

    SvaraRadera