Bloggportalen Statistik

tisdag 30 april 2013

Valborgsmässoafton!

Pontus var bättre idag tack och lov så jag kunde jobba som vanligt. Nu ska vi strax åka till Stadsparken och titta på brasan och fira in våren! Nils tar en powernap nu så att han orkar vara uppe lite längre ikväll.

Nils har haft några tuffa dagar nu. Jag har faktiskt undrat vem som har tagit vår lilla glada, snälla pojk och bytt ut honom mot ett litet monster! :)
Jag misstänker att han kommit i någon tidig trotsålder eller att han har ont av tänderna eller liknande. Så fort han inte har fått göra som han vill så har han blivit vansinnig och helt otröstlig. Riktigt jobbigt! Hoppas verkligen att det är en övergående fas.. Mina nerver! :)


4 kommentarer:

  1. Alfred hade oxå en sån period. Blev rädd att han fått adhd eller nåt!! Men de lugnar sig :-) Nu är han riktigt gosig o mysig av sig mvh//Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så då kanske det finns hopp även för Nils hihi :) Jag vill ha tillbaka min gosiga Nils och slippa trots-Nils! ;)

      Radera
  2. Otis har nån sån period nu. Det lipas mycket! Vi väntar på två tänder som rör sig lika fort som två pensionärer! Hoppas det beror på det. Eller så är han en crybaby helt enkelt :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas också att det är tänderna som spökar.. Inte lätt att vara liten (eller förälder..) alltid! :) :)

      Radera