Bloggportalen Statistik

onsdag 17 april 2013

Ullareds-trippen

Vår Ullareds- tripp gick snabbt och smidigt idag! Jag hittade en vårjacka, en trenchcoat som jag var ute efter! Sedan köpte jag en uppblåsbar pool till Nils som vi ska ha i sommar, äta själv-skedar, UV-solskyddsdräkt, sandlåde-leksaker och en hel del annat. Vi träffade även på Morgan, han packade upp våtservetter :)

Lilleman fick testa att äta med sin nya lära äta- sked direkt när jag kom hem och det gick jättebra! Han har ätit själv innan också men det var betydligt svårare innan då vi bara hade långa skedar, så nu gick det bättre.

Lilleman har blivit förkyld, säkert efter badet igår. Tråkigt för nu har han varit frisk så många veckor och nu när det äntligen har blivit fint väder också! 
Men förhoppningsvis så går det över fort. Jag tyckte att han kändes lite varm också så vi får se imorgon hur han mår.

Trenchcoat Gekås, 199:-






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar