Bloggportalen Statistik

tisdag 16 april 2013

Spontan-visit

Ikväll har vi varit hos Nils moster Jessie och farbror Anders på en spontan- påhälsning. Nu när det är så ljust så länge på kvällen så vill man ju helt plötsligt åka iväg och hitta på saker, trots att klockan är 19:00 på kvällen! :) Så vi kom hem för en liten stund sedan och Nils har hoppat i säng. Han blev jätteledsen när han skulle in i bilen, han ville stanna kvar hos moster hihi :) Man märker att han gillar att hälsa på hemma hos dem för han blir superbusig och springer runt och leker som en duracell-kanin. 

Jag och syster yster ska iväg på roadtrip till Ullared imorgon. Jag vet, jag var nyss där. MEN, syrran ville dit och jag behöver faktiskt köpa en vårjacka och en massa sommarprylar till Nils, så då är det faktiskt okej att åka igen..! Eller hur? ;)

2 kommentarer:

  1. Ullared är alltid rätt! :-) /Frida

    SvaraRadera
  2. Jag var där förra veckan och de hade jättefina vårjackor!! Och billiga såklart :)

    SvaraRadera