Bloggportalen Statistik

söndag 7 april 2013

Jag och mitt kaffe

Både jag och Pontus var uppe till en ganska bra bit efter midnatt igår, vilket inte hör till vanligheterna. Söndagar är min helgdag då det är min tur att stiga upp med Nils, så jag var måttligt pigg när Nils påkallade uppmärksamheten i morse. Men inte något som inte lite kaffe kan råda bot på! Kaffe är verkligen mitt livselixir, vet inte hur jag skulle klara mig utan detta svarta guld! :) 

Jag började dricka kaffe när jag var ganska ung, vet inte exakt hur ung men det var nog kanske i tidigaste laget. Jag var nog ganska "lillgammal" som liten har jag för mig, så mitt kaffedrickande kanske var en del av det haha! :) 

Jag har fått tillbaka så många barndomsminnen sedan jag själv blev mamma, är det någon som känner igen sig i det??



2 kommentarer:

  1. Skulle heller aldrig klara mig utan kaffe!!

    SvaraRadera