Bloggportalen Statistik

lördag 13 oktober 2012

Tillbakablick

Jag har läst i min blogg om vad jag gjorde förra året vid den här tiden. Herregud vad annorlunda mitt liv är idag, jämfört med för ett år sedan!!! 
För ett år sedan hade jag inget barn, jag var ogift, bodde i lägenhet, jobbade, hade hund och var gravid! 

Så här skrev jag för exakt ett år sedan:

"Idag fyller bebisen 27 veckor i magen! Tiden går väldigt snabbt! Nu är det endast 13 veckor kvar!!! :) Helt ofattbart! Idag har jag smakat på namnet Carl.. Det är ganska fint tycker jag! Men Nils är nog ändå liiite finare, men då blir det ju Nisse. Och Carl blir ju i och för sig Calle :) Vi får nog fundera vidare på namnvalet, verkligen inte lätt! Bebisen ska ju ändå heta det resten av sitt liv (förhoppningsvis) så vill man ju att det blir ett namn han ska gilla också, man får ju inte vara för självisk och välja något som man bara själv tycker är fint just nu."







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar